Cursus Biologisch Tuinieren

Namens het bestuur van de Volksuniversiteit Hoogeveen wil ik u graag wijzen op een cursus Biologisch Tuinieren uit ons programma. Wellicht is deze cursus voor u voor en de leden van uw vereniging interessant.

De cursus start in januari 2019. In 4 avonden van 2,5 uur komen alle aspecten van het biologisch tuinieren aan bod zoals: bemesting, teeltplan, vruchtwisselingsschema, combinatieteelten, bodemleven, het belang van insecten en nog veel meer. De cursus wordt gegeven door mevr. Elly van der Hoeff uit Zuidwolde en vindt plaats in Hoogeveen op 14 en 21 januari en 4 en 11 februari 2019. De cursusprijs bedraagt 62,50 euro. Alle informatie vindt u ook op onze website www.volksuniversiteithoogeveen.nl. Inschrijven kan via de website. De cursus kan zonder enige vooropleiding worden gevolgd.

Volledigheidshalve vermeld ik nog dat het uitgangspunt van de volksuniversiteit is om zonder winstoogmerk een goede kwaliteit onderwijs te leveren tegen een zo laag mogelijke prijs. De volksuniversiteit is niet gebonden aan enige maatschappelijke, politieke of godsdienstige/levensbeschouwelijke stroming.

met vriendelijke groet, en wellicht tot ziens,

Geert van der Goot, secretaris

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.