Open Tuinen dag

Op 25 mei 2019 organiseert Groei en Bloei in samenwerking met Carrousel Drenthe een open tuinen dag. Hier hebben wij positief op gereageerd.

Wij zouden het op prijs stellen als jullie deze dag aanwezig zou kunnen zijn op jullie tuin, die uiteraard door jullie er spic en span bij ligt.En dat jullie eventuele vragen van gasten beantwoorden en misschien een kleinigheid van jullie tuin mee kunt geven aan belangstellenden.

De open tuin dag is op 25 mei van 10 tot 17 uur.

Misschien zijn er nog vrijwilligers die in de voorafgaande week (20 mei – 24 mei) ons willen helpen om ons complex een beetje op te ruimen. Men kan zich opgeven bij een van de bestuursleden of een briefje in de groene postbus in de kas te doen. Graag reacties voor 18 mei 2019.

Op https://www.opentuinencarrouseldrenthe.nl/  zijn de namen van de deelnemende tuinen te zien.

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink.